Σε έναν αγώνα που έβαλε για τα καλά «φωτιά» στο πρωτάθλημα, με το λάθος της McLaren να ανοίγει διάπλατα την πόρτα στον Max Verstappen, πέντε οδηγοί υπήρξαν πρωταγωνιστές, ο καθένας για τους δικούς του λόγους.
Max Verstappen
Για τρίτη συνεχόμενη χρονιά, ο Max Verstappen φεύγει από το Κατάρ με το μεγαλύτερο τρόπαιο - και δικαίως. Δεν ήταν από τους αγώνες που «μάγεψε» με την οδήγησή του, όμως απέφυγε τα λάθη σε μία άκρως απαιτητική πίστα, είχε τη Hannah Schmitz (σ.σ. επικεφαλής στρατηγικής) στο pitwall να παίρνει όλες τις σωστές αποφάσεις, και είδε πρώτος την καρώ σημαία χωρίς να ιδρώσει ιδιαίτερα. Με αυτή τη νίκη, ο 4κις πρωταθλητής μπαίνει στη μάχη για τον 5ο τίτλο της καριέρας του με τις περισσότερες πιθανότητες από ποτέ.
Oscar Piastri
Ο μεγαλύτερος χαμένος της Κυριακής ήταν ίσως και ο καλύτερος οδηγός της μέρας. Ο Oscar Piastri έκανε ένα τριήμερο που θύμισε τον παλιό, καλό εαυτό του, σε μία πίστα που παραδοσιακά του «πάει», αλλά προδόθηκε από τη στρατηγική αστοχία της McLaren - ένα μοτίβο που μοιάζει να επαναλαμβάνεται συχνά και στα πιο κομβικά σημεία για τους οδηγούς της βρετανικής ομάδας. Η 2η θέση μοιάζει και λίγη για όσα έκανε από την Παρασκευή ο Αυστραλός, που συν τοις άλλοις έπεσε και πίσω από τον Verstappen στη βαθμολογία.
Carlos Sainz
Ήταν η επιτομή του «smooth operation», της αγαπημένης φράσης του Carlos Sainz. Τόσο ο ίδιος, όσο και η Williams, με τα γρήγορα pit stop και τις σωστές στρατηγικές αποφάσεις, λειτούργησαν άψογα για να πάρουν ένα ανέλπιστο βάθρο στο Κατάρ. Το ξέσπασμα χαράς μετά τον τερματισμό, στο parc ferme και στο βάθρο, φανερώνουν το μέγεθος της επιτυχίας τους, ενώ το αποτέλεσμα αυτό αποτελεί επιστέγασμα του εξαιρετικού δεύτερου μισού της σεζόν του Ισπανού - και βάζουν σε σκέψεις την πλευρά του Alex Albon...
Fernando Alonso
Ο Fernando Alonso έχει κληθεί να επανεφεύρει οδηγικά τον εαυτό του αρκετές φορές στη μακρόχρονη καριέρα του, ώστε να μπορεί να προσαρμόζεται στις εκάστοτε συνθήκες. Στην τωρινή του εκδοχή, είναι ένας οδηγός με τρομερή έφεση στην άμυνα. Τα DRS trains, τα μονοθέσια δηλαδή που βρίσκονται κολλημένα το ένα πίσω απ' το άλλο, τα ξεκινάει συνήθως εκείνος, για να προστατευτεί και να κερδίσει έδαφος στα pit stops. Αυτό έκανε στο Κατάρ, βλέποντας την ευκαιρία για βαθμούς μετά την 8η θέση στις κατατακτήριες. Παράλληλα, έκανε κι ένα «δώρο» (άθελά του) στη McLaren, όταν με τη διαφορά που άνοιξε από την πρώτη πεντάδα τους επέτρεψε να γυρίσουν σε υψηλές θέσεις μετά τα pit stops.
Yuki Tsunoda
Στο -πιθανότατα- καλύτερο τριήμερό του ως οδηγός της Red Bull, ο Yuki Tsunoda μπορεί να πει ότι έδωσε τα πάντα και αν αυτός ήταν ο προτελευταίος του αγώνας στη Formula 1, έχει το δικαίωμα να έχει ψηλά το κεφάλι. Κατετάγη πάνω από τον Verstappen για πρώτη φορά στο sprint, ενώ στον αγώνα μπόρεσε να αναρριχηθεί μέχρι τη 10η θέση, έχοντας πλήρη εμπιστοσύνη στο αυτοκίνητο, πράγμα σπάνιο για τον δεύτερο οδηγό της ομάδας του Milton Keynes - όποιος κι αν είναι αυτός.





ΔΗΜΟΦΙΛΗ





